خانوما سرما خوردم حاااالم بده چیکار کنم 😭😭😭😭

۵ پاسخ

برو‌دکتر حتما من دیر رفتم ریه هام عفونت کرد سینوسام.بدن ضعیفه فوری از پا میفتی فقط برو‌دکتر زودتر

برو بیمارستان یا دکتر بهت سرم میده همون یکی دو ساعت اول بهتر میشی

منم سرما خوردم بدجور رفتم دکتر سرم هم زدم خوب نشده

باید دکترت بگه ولی پشت سر هم آب نمک غرغره کن

آب پرتقال بخور طبیعی پشت سر هم آب نمک غرغره کن

سوال های مرتبط

مامان آرتا💙❄️ مامان آرتا💙❄️ ۴ ماهگی
مامان خان💚 مامان خان💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان محمد طاها🩵 مامان محمد طاها🩵 ۲ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ما🌛ان مامان ما🌛ان هفته بیست‌وهشتم بارداری