خانوما چیکار کنم سرما خوردم بدجوری دکترم مطب نیست😫

۵ پاسخ

شلغم بزار بپزه بخارش گرف برو جلوش نفس بکش. اگر گلو درد داری عسل و ابلیمو با آب گرم بخور. به بپز بخور. اگر سینوزیت داری گل بابونه بخور بده. بازم سرفه داری دیفن هیدرامین غرغر کن. ایشالا خوب میشی

من امروز رفتم زیر سرم با خونه موندن بهتر نمیشه

آب شلغمم خوبه

بوخور شلغم بده و هم بخور

فردا هستن برو

سوال های مرتبط

مامان آرتا💙❄️ مامان آرتا💙❄️ ۴ ماهگی
مامان 🩵پسری مامان 🩵پسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان خان💚 مامان خان💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری