خانوما کسی به تازگی هپارین ۵۰۰۰گرفته؟

۵ پاسخ

من گرفتم ، هرکی هرچقد زورش برسه میده ، من آزاد میخرم همش مثلا یه داروخونه میده دونه ای ۷۵ یکی دیگه میده ۵۰ یا ۵۲

اره من گرفتم هفته قبل چرع

31هفته زود نیست سرش اومد پایین

چون خیاطی میکنم بعضی وقتها میترسم زایمان زودرس بکنم سرش پایی

ببخشید.سربچه 31هفته پایین هست نرمال یا نه
زایمان زودرس نمیشه

سوال های مرتبط

مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان علی✨ مامان علی✨ ۵ ماهگی