خانما ۳۷ هفته تمام وزن ۳۱۲۰ خوبه؟؟؟

۸ پاسخ

اره عزیزم هنوز بیشترم میشه اگ زایمان نکنی

آره خوبه
تاریخ زایمان کیه به سلامتی؟

منم هفته پیش رفتم 37 و یک روز بودم 3100 گف خوبه

خوبه ماشالله

بالای سه اوکیه بسلامتی زایمان کنی

اره عزیزم بالای ۳ کیلو وزن بچه خوبه

عالیه

خوبه موشالاا

سوال های مرتبط

مامان نیکان و رایان مامان نیکان و رایان ۴ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۰ ماهگی