از داروخونه بپرس حتما
من یبار به دخترم کپسول داد دکتر
بعد گفت پودرشو با آب حل کنم خیلیییی کم شکر بریزم چون خیلی تلخ بود
حل که شد با سرنگ بهش بدم
به داروخانه نشون بده تا راهنمایی کنن
نهههه نمیتونه
بچا ها دکتر ازیترومایسن شربتم نوشت ب دخترم بهش بدم ؟
کپسوله دگه پودرشو بریز تو قاشق با یه زره آب حل کن بده بهش
اگه نزدیکه حضوری برو یا تماس بگیر سوال کن
نگفت محتویات داخلش رو حل کن بهش بده ؟
من خودم خوردم
برای اسهال بهم دادن
با اب خوردم دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.