۴ پاسخ

منکه همه چی خوردم حساس نبودم...
اما بعدش عرق نعنا و کلپوره که یک گیاهه تلخی هست رو دم میدادم میخوردم یک لیوان عالی بود

سیب زمینی پخته یا سرخ کرده بدون روغن نفخ ندارع زیاد نگران نباش

😐😐😐بخور بابا هرچی حساس باشی بدتر بخور بعدش ب بچت شربت دل درد بده

بخور خودت رو اذیت نکن
یه کم بخور هوس کردی اگه بچه اذیت نشد بعد بیشتر بخور

سوال های مرتبط

مامان گل پسرا 💙🩵 مامان گل پسرا 💙🩵 ۱۶ ماهگی