منکه همه چی خوردم حساس نبودم...
اما بعدش عرق نعنا و کلپوره که یک گیاهه تلخی هست رو دم میدادم میخوردم یک لیوان عالی بود
سیب زمینی پخته یا سرخ کرده بدون روغن نفخ ندارع زیاد نگران نباش
😐😐😐بخور بابا هرچی حساس باشی بدتر بخور بعدش ب بچت شربت دل درد بده
بخور خودت رو اذیت نکن
یه کم بخور هوس کردی اگه بچه اذیت نشد بعد بیشتر بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.