عزیزم از دندوناش نیست؟
خیلی زیاد درست کردی که
من عرق نعنا هم کمی میریزم تو نبات داغ
دکتر گفت بهم
ازاین ک چهارزیره بدی ک بهتر
کولیک مگه تا دو ماهگی اینا نیس؟
اینوبخر روغن عه بمال ب شکمش اروم میشع
اتفاقا اب داغ و نبات خیلی بهتر عمل میکنه 😂😂
بده آب جوش نبات آرم میکنه بچه رو من از دوماهگی میدادم آب جوش نبات
منم بعضی وقتا میدم
اكه فكر ميكني دلشه گيرميچر بده خيلي خوبه
بده بهش ولی کمتر اونا زیاده بعد قطره کولیف بده من هنوز ب دخترم میدم خوبه بعدم یه روز در میان رازیانه بجوشون و یه کوچولو قند هم بنداز توش تا کمی شیرین بشه و بده ب بچه واسه کولیک عالیه من میدم اینو بزرگام بهم گفتن
خب این نفخه نه کولیک رژیم خودتو رعایت کن رو شکم بذارش
اینفاکول فقط رو دخترم جواب داد
فک نکنم کولیک باشه بزرگ شده ببرش دکتر
فککنم باید چند قطره بدی نه این حجم
مطمعنی بچه دل درد دارع
الان دیگع تایم کولیک نیست
بچع یه مشکل دیگه ای داره
کولیکز میدی
بده منم میدم
مگه الانم کولیک داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.