اصلا اینکارو نکن ،یه بسته بگیر ،اگه حساسیت نداشت بیشتر بخر،دختر من مای بیبی حساسیت داد کل بسته موند دادم خیریه اوایل هانیز میزدم پس میداد مولفیکس خریدم
شورتی برای بالای یکی دوساله
شورتی که فک نکنم سایز صفر و یک باشه
چسبی بگیر فعلا
سلام
منک انتخابم بین مای بیبی و مولفیکس بود..سایز ۰ فقد یکی گرفتم اینک میگن کوچیکه و فلان الکیه من تا آخراش اندازه بود
سایز ۱ دو بسته مولفیکس گرفتم بچم حساسیت داشت ی بسته موند رو دستم
سایز ۲ مای بیبی گرفتم سه بسته
عزیزم فعلا یک بسته صفر و یک بسته یک بخر و اول بسته یک رو باز کن اگر خوب بود سایزش برو صفرشو پس بده یک بگیر و اگر سایز یک بزرگ بود سایز صفر رو باز کن. از نظر مارک مای بی بی بهتره در مورد چسبی و شورتی بودن فکر کنم اوایل چسبی بگیری بهتره ولی بازم بپرس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.