حتما با پوست ابپز کن اب داخل سیب زمینی نره وا میره
سیب زمینی خنک باشه کامل
تخممرع زیاد نزن
روغن کامل داغ بشه
ارد نمیخاد اگر داشتی ی کم نشاسته ذرت بریز
الان بظرتون چه غذای بهش بدم؟
بعضی موقع هاحریربادام بهش میدم
من یک فلفل دلمه توش رنده میکنم خوشمزه میشه زرد چوبه هم بیشتر بزن خوش رنگ میشه یا اگر داری زعفرون
خیلی روغن جذب میکنه
سلام ببخشیدپسرم ۴ماهو۴هفتشه می توانم بهش آب بدم؟
سیب زمینی اب پز میکنی تخم مرغ و اودویه و یکم ارد میزنی تو ماهیتابه روغن داغ بریز بعد تا سرخ نشده برنگردون
اگه میخوای خوب دربیاد باید تو دریای روغن درست کنی🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.