خانما شیر دوش چی خوبه بگیرم؟

۴ پاسخ

اون نی نی که شیر نمی‌خورد خوب شد ؟ مرخص شدین؟

من my375 دارم راضیم

برق ی فیلیپس. ولی بنظرم اگر قراره تا آخر بهشون شیر بدی بخر، چون نمیشه تا ۲ سال شیر بدوشی . سینت مث شیر آب مبشه . من خودم تا یک ماه دوشیدم .دکترم گفت نباید بکنی بسه چون باید شیرخشکم بدی

برقی پرتابل

سوال های مرتبط

مامان نور ✨ مامان نور ✨ ۱۰ ماهگی
مامان یاس مامان یاس ۱۲ ماهگی
مامان نیلا🥰♥️🥺 مامان نیلا🥰♥️🥺 ۳ ماهگی
مامان علی و آرتمیس مامان علی و آرتمیس ۴ ماهگی
مامان آی سو مامان آی سو ۹ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۱۱ ماهگی
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد