۸ پاسخ

مثل پسر من
حتما واکسن بزن برا کلاس اول

والا تا ۳۰ آذر که میشد جشن شب یلدا پسر من ماهی ۲_۳ سری مریض میشد همونم میومد میداد دختر کوچیک م که تازه دنیا اومده بود
پدرم دراومده بود اینو ببر دکتر اونو ببر دکتر. هر دکترم ۱ تومن به بالا هزینه ش میشد
خودمم چند ماه بود زایمان کرده بودم بدنم ضعیف چنان مریض میشدم بیا و ببین....
هیچ چی دیگه گفتم مادر بشین تو خونه نمیخواد بری مدرسه
حالا تا سال دیگه که بره اول ببینیم چی میشه. شاید بزرگتر شد بهتر شد
اخرین بار زنگ زدم معاون شون گفتم خانم بخدا پولی برامون نمیمونه که بخواییم شهریه بدیم

عزیزم مبلات با چی تمیز میکنی؟؟ همرنگ و هم طرح مبلای منه

واای دقیقا پسر من هم 🥴🤕🥺😫
من ک انشاالله سال دیگه واکسن آنفولانزا میزنم براش

تو انشالله خیر باشه برات

دختر من انقد مریض میشد الان یه ماه نبردمش به مدیر گفتم نمیارمش کلاس شلوغ بچه مریض میومدم با ماسک رعایت نمیکردن

شربت ایمونیس حتما حتما بگیر بهش بده
سیستم ایمنی بدن شو می‌بره بالا

کلاس اوله؟

سوال های مرتبط

مامان حسنا جانم❤ مامان حسنا جانم❤ ۶ سالگی
مامان حسنا گلی🥰 مامان حسنا گلی🥰 ۶ سالگی
مامان حسنا گلی🥰 مامان حسنا گلی🥰 ۶ سالگی