مامانا هزینه سونو رشد چقدره شما رفتید؟
اینجا پرسیدم ۶۰۰خورده ای

۱۴ پاسخ

اره منم ششصد

من تقریبا ۲سال پیش ۸۰۰ دادم

آزاد ۸۵۸ تومن شد

ازاد ۷۰۰ دادم عزیزم

چقدر قيمتاي شما مناسبه من بدون nst ميدم ١.١٠٠.٠٠٠ با nst ميدم ١.٦٨٠.٠٠٠ البته ميفرستم بيمه تكميليم ميده.

من انجام دادم ۷۰۰
مطب دکتر واردی

برو درمانگاه فاطمه زهرا اونجا ارزون و مناسب

من یکو‌خورده ای میدم هر سری

مطب پرسیدی یا درمانگاه

به من گفت ۵۶۰

خوبه قیمتش
من نرفتم دوم میخوام برم

من ۹۸۰ انجام دادم

۶۴۰ انجام دادم

با بیمه ۴۹۰

سوال های مرتبط

مامان 🩵پسری مامان 🩵پسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان سید علی✨️🐣✨️ مامان سید علی✨️🐣✨️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا💙🩵 مامان معجزه خدا💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان هاکانم👩‍👦💙 مامان هاکانم👩‍👦💙 هفته سی‌ودوم بارداری