اره منم ششصد
من تقریبا ۲سال پیش ۸۰۰ دادم
آزاد ۸۵۸ تومن شد
ازاد ۷۰۰ دادم عزیزم
چقدر قيمتاي شما مناسبه من بدون nst ميدم ١.١٠٠.٠٠٠ با nst ميدم ١.٦٨٠.٠٠٠ البته ميفرستم بيمه تكميليم ميده.
من انجام دادم ۷۰۰
مطب دکتر واردی
برو درمانگاه فاطمه زهرا اونجا ارزون و مناسب
من یکوخورده ای میدم هر سری
مطب پرسیدی یا درمانگاه
به من گفت ۵۶۰
خوبه قیمتش
من نرفتم دوم میخوام برم
من ۹۸۰ انجام دادم
۶۴۰ انجام دادم
با بیمه ۴۹۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.