خانما امروز‌‌واکسن زده دخترم تا صبح نخابم ینی؟

۹ پاسخ

ن بابا ب خدا توکل کن بخوابه فقط 4 ساعتی قطره بده تمام

من نتونستم بخابم واکسن دوماهگیش هی چک میکردم چون تبش بالا بود

من ی ساعت ی بار چک میکردم چون دخترم تب داشت

من یه ساعت یه بار چک میکرد تبش نره بالا دور از جون تشنج کنه

من ی ساعت بیار چک میکردم دیشب ک تب نکنه
دیروز واکسن زدم

من گوشیمو 4 ساعتی کوک کردم چکش میکردم

چرا نخوابی؟ بگیر بخواب
اگه گریه کنه بیدار میشی

چرانخابی🤣
بخاب گدشی بزار رو ساعت ۴ساعتی یبار قطره تب بدع

حالش چطورع؟؟؟

سوال های مرتبط