ن بابا ب خدا توکل کن بخوابه فقط 4 ساعتی قطره بده تمام
من نتونستم بخابم واکسن دوماهگیش هی چک میکردم چون تبش بالا بود
من ی ساعت ی بار چک میکردم چون دخترم تب داشت
من یه ساعت یه بار چک میکرد تبش نره بالا دور از جون تشنج کنه
من ی ساعت بیار چک میکردم دیشب ک تب نکنه
دیروز واکسن زدم
من گوشیمو 4 ساعتی کوک کردم چکش میکردم
چرا نخوابی؟ بگیر بخواب
اگه گریه کنه بیدار میشی
چرانخابی🤣
بخاب گدشی بزار رو ساعت ۴ساعتی یبار قطره تب بدع
حالش چطورع؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.