از تجربیات سزارین بگید چطوره خیلی میترسم

۱۲ پاسخ

از سزارین هم فقط سوند و همون سوزن بی حسی وگرنه درد بعدش تامل میکنم

من ک ب شخصه از طبیعی میترسم وحشتناک

وااای نگو

مگ سوند. رو وقتی بی حسی نمیزنن؟؟

مگه سزارینی هستی

اصلا درد نداره

خب خداراشکر اگر درد نداره خوبه

اصلا ترس نداره

من از سوزنی ک میزنن تو کمرم میترسم

وای اصن اسم طبیعی هم نمیارم

سزارین که ترس نداره بنده خدا برو از طبیعی وحشت کن

به نظرم ترس نداره

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌸 مامان ماهلین🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو✨ مامان کوچولو✨ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان روزهای ابتدایی تولد
بابای تیارا بابای تیارا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان دختر نازم🎀🥹 مامان دختر نازم🎀🥹 ۳ ماهگی