سلام خانوما یکم از تجربیات زایمانتون بگید چطوری بود ؟؟

۴ پاسخ

بدترین زایمان طبیعی دوتا طبیعی رفتم مخصوصا دومی با دستگاه وکیوم بیهوشم کردن بدون رضایت خودم بچه رو بزور وکیوم کشیدن بیرون ایندفعه حتما سزارین میرم.پولت بره بهترازینه که جونت بره بخدا

من طبیعی زایمان داشتم دوتا سر اولی اذیت شدم هم بخاطری که زود سرپانشدم هم بخیه هام ولی دومی رو اسون زایمان کردم کلا ازطبیعی راضیم

من زایمان نداشتم سقط زیر سه ماه داشتم الان که یادم میاد خیلی سخت بود اما دردش قابل تحمل بود فقط مادرشوهرم میگفت چه یک بچه سقط کنی چه پنج تا زایمان کنی میگفت سقط سخت تره

من سزارین شدم خیلی راضیم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌸 مامان ماهلین🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهان مامان ماهان روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐣🤍 مامان جوجه کوچولو🐣🤍 هفته شانزدهم بارداری