بدترین زایمان طبیعی دوتا طبیعی رفتم مخصوصا دومی با دستگاه وکیوم بیهوشم کردن بدون رضایت خودم بچه رو بزور وکیوم کشیدن بیرون ایندفعه حتما سزارین میرم.پولت بره بهترازینه که جونت بره بخدا
من طبیعی زایمان داشتم دوتا سر اولی اذیت شدم هم بخاطری که زود سرپانشدم هم بخیه هام ولی دومی رو اسون زایمان کردم کلا ازطبیعی راضیم
من زایمان نداشتم سقط زیر سه ماه داشتم الان که یادم میاد خیلی سخت بود اما دردش قابل تحمل بود فقط مادرشوهرم میگفت چه یک بچه سقط کنی چه پنج تا زایمان کنی میگفت سقط سخت تره
من سزارین شدم خیلی راضیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.