وااای منم
دلم خواااس
نوش جونت ولی اینجوری قند میگیریااااااا
نه سر دومیم شیرینی دوست ندارم سر پسرم عاشق شیرینی بودم الان میبینم حالم بد میشه
نوش جان
برعکس من چیزا شیرین میخورم مخصوصا شربت تهوع میگیرم فق تررررش🤗
مرررسی😍🙏😅
تو دلیت دختره🥺👼🏼🎀
من سر دخترم عاشق کاکائو شکلات بودم روزی یدونه شیر کاکائو بزرگ تموم میکردم همه میگفتن نخور بچت شیطون میشه ولی خب من میخوردم
سلام دخترا من امروز هوس هندوانه کردم خیلی گشتیم نیسومیترسم صورتم یا چیزی وبخارونم اعصابم داغونه چکار کنم بنضرتون
وای من توبارداری هرچی میخوردم انگاربازم ضعف داشتم همش گوشنه ام بود
برام دعا کن یه روز تاخیری ام
چیزای شلاتی زیاد نخور کافئین دارن بری مغز بچه خوب نیست
ای جونم 😍
من قبل بارداریم عاشق شیر کاکائو چیزای کاکائویی بودم الان بیرارم چیزای ترش دوس دارم ک حالم بد میشع اگ بخورم بدتر میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.