۲ پاسخ

واسه من ک نوافن فقط جواب بود اسپری لیدوکایئن هم بی حسی داره یه چند ساعتی درد و اروم میکنه

یکم فلفل قرمز با شکر بریز تو ظرف تا آب بشه یکم خنک شد سریع بذار رو دندونت کامل عفونت رو می‌کشه نیازی ب هیچی هم نداری

سوال های مرتبط