۶ پاسخ

بچه تون خوبه الان‌گلم؟

دختر من خیلی هم بعضی وقتا بی قراری و گریه شدید می‌کنه الان تو شش ماه هست بنظرتون دلیلش دل درده یبوست هم داره

من رازیانه هل نبات خیلی کم دم میکردم
میدادمش اب روی آتیشه زودی خوب میشد کولیکز گریپ میکسچر میدادم هرچند این دردو دارن هرکاریشم بکنی تا 3ماهگی بعضیام تا 6ماهگی

دایمیتیکون فعال شده

یکم عرق نعنا با آب جوشیده شده بده البته میل خو‌دته من دوماهش بود میدادم

گریپ میکسچر و کوکلیکیز

سوال های مرتبط