۸ پاسخ

من بردم دکتر حساسیته.پماد هیدروکورتیزون چشمی داد

عزیزم صورت دختر منم همینجوری بود با اینکه ما نه بوسش میکردیم نه دست میزدیم به پوستش دکترش گفت هیچی به پوستش نزن فقط با آب ولرم روزی ۲/۳ بار صورتشو بشور کرم باعث میشه مرطوب بشه و دیرتر خوب بشه.خودش به مرور پوست پوست شد و خوب شد

گلم این نیاز به مرطوب کننده داره دکتر به پسر من یه مدل مرطوب کننده داد تا زدم خوب شد همیشه هم هر صبح تمام صورتش مرطوب کننده میزنم میخوای تا عکسش بفرستم

این صورت بچه من بود نابودش کردن مادر شوهرم اینا هر دکتری میبردم بد تر میشد تا رفتم پیش دارو ساز برام داروش رو گفت یه تومن ازم گرفت رو دودوزه خوب خوب شد انگار صورتش نبود هیچی

تصویر

ببر دکتر

من دخترم همین بود ی دکتر پماد دست ساز داد ک فرقی نکرد ی داروخانه بهم اوره سرین کرم داد دوباره بردم دکتر دیگ گفت همون بزن عالیه خداروشکر خیلی خوب شد البته غذاهامم کنترل کردم گرمی نخور

پسر منم اینجوری شده قرمز و خشک و دون دون

مرطوب کننده ایروکس بمال

سوال های مرتبط

مامان دیان و درین مامان دیان و درین ۹ ماهگی