۴ پاسخ

آره عزیزم
سیبو پوست بگیر از وسط چهار قسمت کن دوتاشو با یکم آب بزار بپزه آبش خشک میشه خیلیم نرم بشه با چنگال له کن با فرنی قاطی کن

کاش یه گروه بود مامانا همه دستور غذاهایی که به بچه هاشون میدن رو میذاشتن بقیه هم استفاده میکردن

سیبو بپز له کن بریز توی فرنیش

سیبو بپذ له کن توی فرنی

سوال های مرتبط