۶ پاسخ

اگه طبیعی باشی بری دکتر معاینه تحریکی میکنه ک درداتون شروع شه
پیاده روی و دم کرده زعفرون غلیظ و شربت زعفرون بی تاثیر نیست
همه چیو بسپارین به خدا
وقتش ک باشه خدا خودش کمک میکنه و زایمان راحتی براتون مقدر میکنه🥰

پیاده روی کن عزیزم ۱ ساعت مداوم من پیاده روی کردم شبم کیسه ابم باز شد و زایمان کردم فرداش

من از ۲۰هفته حس زاییدن دارم🤣

من ازوقتی بیدار شدم درد دارم کمرم وشکمم زیر شکمم ولی شدید نیس نمیدونم چیکار کنم 🥲

دکتر تو به موقع برو اصلانم نگران نباش

چرا انقدر نگرانی تا ۴۱ هفته وقت داری البته اگه طبیعی بخوای زایمان کنی

سوال های مرتبط