اگه طبیعی باشی بری دکتر معاینه تحریکی میکنه ک درداتون شروع شه
پیاده روی و دم کرده زعفرون غلیظ و شربت زعفرون بی تاثیر نیست
همه چیو بسپارین به خدا
وقتش ک باشه خدا خودش کمک میکنه و زایمان راحتی براتون مقدر میکنه🥰
پیاده روی کن عزیزم ۱ ساعت مداوم من پیاده روی کردم شبم کیسه ابم باز شد و زایمان کردم فرداش
من از ۲۰هفته حس زاییدن دارم🤣
من ازوقتی بیدار شدم درد دارم کمرم وشکمم زیر شکمم ولی شدید نیس نمیدونم چیکار کنم 🥲
دکتر تو به موقع برو اصلانم نگران نباش
چرا انقدر نگرانی تا ۴۱ هفته وقت داری البته اگه طبیعی بخوای زایمان کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.