بچه اولم از۵.۵ ماه شرو کردم
این یکیو ب خاطر رفلاکس از ۵
من امروز رفتم دکتر گفتش شروع کن البته پسر من هم رفلاکسی هستش هم حساسیت به پروتئین گاوی داره
شما از چی شروع میکنین
من پنج ماه و نیم امروز میخوام بهش بدم ولی نمیدونم چ اندازه باید بدم و چند بار روز اول
من از هفته دیگه میخوام شروع کنم دکترش گفت ده روز بعد واکسنش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.