خانوما از چند وقتگی کمکی رو شروع کردین ؟

۵ پاسخ

بچه اولم از۵.۵ ماه شرو کردم
این یکیو ب خاطر رفلاکس از ۵

من امروز رفتم دکتر گفتش شروع کن البته پسر من هم رفلاکسی هستش هم حساسیت به پروتئین گاوی داره

شما از چی شروع میکنین

من پنج ماه و نیم امروز میخوام بهش بدم ولی نمیدونم چ اندازه باید بدم و چند بار روز اول

من از هفته دیگه میخوام شروع کنم دکترش گفت ده روز بعد واکسنش

سوال های مرتبط