۴ پاسخ

منم خیلی دلپیچه دارم.
حالم خیلی بده.
عصر بهتر شم میرم خودم بیمارستان.

منم چن روز دلپیچه دارم روزی یبار

شاید انقباضه، اگ میگیره و ول میکنه

ب دکترت بگو حتما زود

سوال های مرتبط