۱۵ پاسخ

اینم یادم رفت بگم دندوناشم زرت زرت دارن درمیان خیلی کلافس🥲🫠

وااای بچه منم چند روزه سرماخورده
خلط داره ن میتونه بخوابه ن میتونه شیر بخوره
با پوارم چیزی در نمیاد

کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۳۶۰۰ مادر .❤️🌱.
@food_babyy

من همینطور ک گفتی. امروز آموکسی کلاو دادم

پسر منم ۲هفته پیش سرما خورد بدجور سرفه میکرد،بهش سیتریزین و ازیترومایسین دادم،هرچند تا دورش نگذره خوب نمیشن

قربون اون ابروها و اخمش😍

دختر من سرفه خلط دار ک داشت دکتر بردم شربت آیورامی داد .خیلی خوب بود ولی بهتره ببری دکتر ک براش دارو مناسب بنویسه

نئوتادین واسپری بینی یدونه‌هم برا سرفه اینجور خلط ها ب اسم توسیان اطفال داذع

الهی بگردم‌خاله ایشالله زود خوب بشی قلبمم

دخترمنم سرماخورده ازخودم گرفته 😔😔😔

عزیزم حتما ببرش دکتر

منم از یه سرما خوردگی کوچیک که تب داشت مینالیدم تا رفتم بیمارستان و اونجا مامانایی دیدم که دنبال دکتر قلب واسه بچشون میگردن و اینجاست که گفتم خدایا شکرت
نباید ما مامانا واسه یه سرماخوردگی کوچیک انقد بنالیم و دست و پامونو گم کنیم 💖

ببر دکتر چرک خشک کن میده یه وقت خدایی نکرده عفونت توی بدنش پخش نشه

عطرین سرماخورده بود دکتر نئوتادین داد و اسپره بینی

ببر دکتر

سوال های مرتبط