۴ پاسخ

من کیوی و پرتقال میخورم راحت میرم

ب مامات بگو شیاف برات مینویسه حالا هفته اخرته

تو سالادات باشه آبم زیاد باید بخوری

آلو و انجیر بخورید عالیه

سوال های مرتبط

مامان ریحانه جان مامان ریحانه جان ۲ ماهگی