نگفتین نداشتن ویار در حاملگی یعنی چی اصلا هیچ نشانه ای حاملگی ندارم
نداشتن ویار درحاملگی عادیه یا خطرناک؟
نداشتن ویار نشانه چیه قبل مشخص شدن قلب
سلام خانما آزمایشم مثبته؟
ن من فولیک اسیدو ویتامین د ۳میخورم
وزن. نی نیت کم بود ؟
خوش به حالتتت من انقدر دوست دارم بهم بده شیرخشک و اینا آخه خیلی دوست دارم☹️😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.