لیدی میل بهم داده میگه یک ساعت بعد شام بخور شما کی میخورین؟

۷ پاسخ

نگفتین نداشتن ویار در حاملگی یعنی چی اصلا هیچ نشانه ای حاملگی ندارم

نداشتن ویار درحاملگی عادیه یا خطرناک؟

نداشتن ویار نشانه چیه قبل مشخص شدن قلب

سلام خانما آزمایشم مثبته؟

تصویر

ن من فولیک اسیدو ویتامین د ۳میخورم

وزن. نی نیت کم بود ؟

خوش به حالتتت من انقدر دوست دارم بهم بده شیرخشک و اینا آخه خیلی دوست دارم☹️😂

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری