۱۰ پاسخ

من امروز تازه یک اندازش شد با اینکه هفته پیش سه کیلو و پونصد شده بود..
دیگه خودت ببین تا کی اندازشه و نشتی نمیکنه یا رد نمیندازه اونموقع یک بگیر

من مارک مای بیبی سایز ۱ میگیرم ۲۹۰۰ خوب اندازشه ولی مولفیکس سایز ۱ خیلی بزرگش بود

بستگی به مارک پوشک داره هانیز صفرش تا پنج کیلو جوابه بقیه تا چهارونیم چهار

ازاین به بعدیک بگیر.بچه زود رشد میکنه و صفر واسش تنگ میشه

یک براش ازاده

۱ از ۲۵۰۰تا۶کیلوعه

پوشک صفر از چند کیلو تا چند جواب میده؟

۱ بگیر

من بچم هنو صفر اندازشه

من اصلا صفر نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان نیکا💖 مامان نیکا💖 ۱ ماهگی