من اسم نلین دوس دارم به نظر شماها قشنگه؟؟؟
زهرا و زینب💖
مهدی😍
اول قرار بود آیه خانوم باشن🥲
ولی تو لهجه شهرمون اسم زیاد جالب نمیشد چون با لهجه صدا میزنن
شد مانیا خانوم 🥹🩷
محیا خانوم🥰
ماهم بین هامین و هاکان موندیم به نظرشما جدومش قشنگ تره راستی اسم دخترم هستی
یا مهوا یا آنیسا یا هانا با باباش فعلا به توافق نرسیدیم 😂
من بین دلین و آسمان موندم
شیرین
دلانا خانوم🥹🥹😍🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻
دیاکو
هاکان
حلما خانم
نورا😍
درسا یا فاطمه
نیلی🩷
مانیار❤️
محسن
آنیل🤍🫀
رادمهر
آرمان❤
مانیار
خوش اسم باشه عزیزم
ماهلین
اودین
رزا😍.
شما خودتون چی میزاردید
بهادر
ماهلین
اژوان یا شاهان
زینب
امیرعلی😍😍
هانا🥹🫶🏻
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.