مامانا بیاین بگین قراره اسم نینیاتونو چی بذارین؟

۳۳ پاسخ

من اسم نلین دوس دارم به نظر شماها قشنگه؟؟؟

زهرا و زینب💖

مهدی😍

اول قرار بود آیه خانوم باشن🥲
ولی تو لهجه شهرمون اسم زیاد جالب نمیشد چون با لهجه صدا میزنن
شد مانیا خانوم 🥹🩷

محیا خانوم🥰

ماهم بین هامین و هاکان موندیم به نظرشما جدومش قشنگ تره راستی اسم دخترم هستی

یا مهوا یا آنیسا یا هانا با باباش فعلا به توافق نرسیدیم 😂

من بین دلین و آسمان موندم

شیرین

دلانا خانوم🥹🥹😍🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻

دیاکو

هاکان

حلما خانم

نورا😍

درسا یا فاطمه

نیلی🩷

مانیار❤️

محسن

آنیل🤍🫀

رادمهر

آرمان❤

‌مانیار

خوش اسم باشه عزیزم

ماهلین

اودین

رزا😍.

شما خودتون چی میزاردید

بهادر

ماهلین

اژوان یا شاهان

زینب

امیرعلی😍😍

هانا🥹🫶🏻

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهای مامان دوقلوهای هفته سی‌وپنجم بارداری