چی بخورم یبوستم خوب شه

۳ پاسخ

اگه سزارینی هستی با خوردن حل نمیشه 😂 حالا حالاها هست، عوارض داروی بی حسی و مورفین ایناست، شیاف بیزاکودیل استفاده کن مراقب باش شقاق نگیری

آب
میوه
گلاب

آلو و انجیر خیس کن کیوی هم میگن خوبه

سوال های مرتبط