ایبوپروفن رو. برای تب هایبالا میدن ؟؟؟

۱ پاسخ

اگه با استا تب پایین نیاد بروفن تجویز میشه

سوال های مرتبط

مامان گوجه سبز مامان گوجه سبز ۱۷ ماهگی