۷ پاسخ

من فعلا ازهرکدوم دو بسته گرفتم

من یک ۴ بسته
دو ۲ بسته
۳ دوازده بسته

بهتره فقط یک‌بسته ۰ و یک بسته ۱ بخری و وقتی به دنیا اومد استفاده کنی
اگر حساسیت نداشت تعداد بالا بخر
اگر بخری و بعدا حساسیت بده روی دستتون میمونه

هرچی گیرت میاد بخر که داره گرون میشه
من ۱ یه بسته
۲ سه بسته
۳ چهار بسته
۴ شیش بسته گرفتم

یک ی بسته 44تایی خریدم
دو هم ی بسته 40
سایز 3سه بسته
4هم فعلا یکی

چیزی که خودم گرفتمو میگم
سایز یک ۳ تا
سایز دو ۱۰ تا
سایز سه ۱۲ تا
سایز چهار ۱۵ تا

من هرچی میگردم سایز یک نمیبینم
سایز دو نوشتن ۳تا۶کیلو

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۲ ماهگی