خانما قنداق فرنگی دکمه دار بهتره یا زیپی

۶ پاسخ

فرنگی نگیریاااا منم میخوام ببرم بدم سویسی بگیرم فرنگی واسه زمستونه

من سوئیسی و زیپی و گرفتم

بچت تابستون به دنیا میاد
بازم لازمه؟

زیب خیلی خوبه

زیپی
راحت قیژ قیژ می‌کشی بالا پایین😁

زیپ به نظرم

سوال های مرتبط

مامان دونه🥰 مامان دونه🥰 هفته سی‌ودوم بارداری