قنداق فرنگی خوبه یا قنداق سویسیسی کدومش بهتره که بگیرم؟

۱۲ پاسخ

به نظرم سوئیسی

من قبلا سویسی گرفتم خیلی خوووبه موقع شیر دادن و بغل کردن بچه خیلی راحتی کسی میخواست بچه رو بغل کنه با قنداق سویسی میدادم دستش دیگه خیالم راحت بود

قنداق سویسی واسه اوایل تولد تا 2 ماهگی نوزاده که بغل کردنش ایمن باشه و به گردن و نخاع اسیب نرسه

قنداق فرنگی برای فصل سرد و پیچیدن بچه توی یه چیزی مرتب تر از پتوهه

کاربرداش فرق داره عزیزم
قنداق فرنگی بیشتر به درد بچه ای ک پاییز یا زمینون به دنیا میاد میخوره
قنداق سوئیسی برای ۳ ماه اوله ک راحت تر بچرو بغل کنید

منکه پسرم مردادی بود تا زمستون که میخاستم قنداق فرنکیشواستفاده کنم کوچیک شدع بود ولی سویسیشو خیلی استفاده کردم بچه توش راحته بغل هرکی باشه

من دوتاشودارم
ولی سوئیسی زودکوچیک میشه

من فرنگی گرفتم بیمارستان اومدنی می‌زارم داخلش بعدا هم چون کریر گرفتم میزارم توی اون به عنوان تشک که کمرش اذیت نشه

سلام خانوما
با احترام به صاحب تایپیک و موضوعشون
بنده تو روبیکا کانال فروش آنلاین لباس زنانه و بچگانه دارم
هرکی مایل بود به ایدیم پیام بده که بهش لینک بدم💕🌱🤍
ایدیم:sinderela69a@

قنداق فرنگی که با توجه به اینکه زایمانتون میفته تیر ماه اصلا به دردتون نمیخوره، چون نهایت بچه رو تا ۳ ماهگی میشه گذاشت توش که سه ماهگی نی نی شما تو تابستونه و هوا خیلی گرم و اصلا نیاز نمیشه.
قنداق فرنگی تجربه ای از استفاده اش ندارم الانم نخریدم، شاید تا دنیا اومدنش وسوسه شدم خریدم😅

مال من میبنی چند روز فعاله یهو حرکتش کم میشه

سوئیسی

عزیزم حرکت های جنین تو چجوریه زیاده یا ن

سوال های مرتبط

مامان مهـــربون💖💖💖 مامان مهـــربون💖💖💖 ۸ ماهگی
مامان نی نی تودلی💙 مامان نی نی تودلی💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیک مامان نیک هفته بیست‌وهشتم بارداری