من بچم بخاطر وزن کمش توی ۳۷ هفته به دنیاش اوردم با وزن ۲ کیلو دکتر برای کمک شیر کنار شیر خودم شیر پری نان برای نوزادان نارس داده الان ۱۵ روزه دارم بهش میدم فردا نوبت آزمایش تیروئید داره ببرم وزنش کنم چطور شده
ببخشید خانم یه سوال دارم با این وزن بچه دستگاه نرفت
وزن بچه منم همینه می ترسم زایمان کنم و بچه بره دستگاه
اره این شیر خشک واقعا عالیه معمولا اکثر دکترای اطفال برای وزن گیری و رشد کودک این شیر رو معرفی می کنن
اره نان ۱
نان رو من برای دوتا بچه قبلیم میدادم خیلی خوب بود اگه بچه بالا نیارش عالیه
نان خیلی شیر خوبیه من به بچه هام دادم یکم سنگینه ولی برای وزن گیری خوبه
سلام خوبی تا الان چه شیری بهش میدادی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.