۲ پاسخ

منم امروزرفتم سونوان تی نوشته واستخوان بینی قابل مشاهده نیست یعنی چی ؟؟؟باچت جی بی تی ترجمه کردم

من امروز رفتم گف ۳ و نمیدونم چنده
شمام کوچیک‌بود؟؟

سوال های مرتبط