کسی میدونه این امپولا واسه چیه؟

تصویر
۵ پاسخ

بتامتازون عزیزم برای شما بخاطر بلوغ ریه جنین استفاده میشه

آمپول ریه ست،میزنن بچه ریه ش کامل بشه،اگه خدایی نکرده زایمان زودرس شدی، ریه ش مشکلی نداشته باشه

واسه ریه هست عزیز

برا تکامل ریه ی جنین هست

واس ریه هست فک کنم برا بچه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۰ ماهگی
مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی
مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی
مامان معجزه الهی😍 مامان معجزه الهی😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان قندمن👼 مامان قندمن👼 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان قندمن👼 مامان قندمن👼 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نیلا خانوم مامان نیلا خانوم ۱۱ ماهگی