بچم فقد سمت راسته و لگدهاش داره کلیه مو از جا در میاره😑🥴

طبیعیه؟

۷ پاسخ

🤦🏻‍♀️من که بچم بریچه یکسره به مثانم لگد میزنه همش تو دشوییم😂

میگن کلا حاملگی دختر سخت تر از پسره در این حد😂😍

دختر خیلی شیطون تر و سفت تره ب خاطر همینه اشکال نداره

برا من میزنه رو دهانه رحمم ک میترسم😂

اوخدااااا کی میشه دختر من همینقدر واضح لگد بزنه؟؟؟

بچه ی منم سمت چپ رو سوراخ میکنه الخصوص شبا ک میخوام بخوابم

اره دختر لگد هاش محکم تره نترس

سوال های مرتبط

مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین ۱۰ ماهگی
مامان معجزهای خدا😍 مامان معجزهای خدا😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۱۰ ماهگی