این برنامه غذایی برای شروع خوبه؟

تصویر
۴ پاسخ

وای بازم بژار ایده بگیرم

اره عزیزم ، عالی ، منم همینم فقط فرنی رو میخام اول شروع کنم

عالیه،البته اگه بچه رفلاکس داره بهتره فرنی و حریره بادوم حذف بشه آواکادو جانشینش کن

من اولشو با کلم بروکلی شروع میکنم هر چی بد مزه تر بهتر 😑

سوال های مرتبط

مامان ساحل 🏖️ مامان ساحل 🏖️ ۱۷ ماهگی