۴ پاسخ

عزیزم سعی کن تا شش هفت ماه به جز فرنی و حریره بادوم ساده چیز دیگه ای ندی. غذای اصلی بچه تا دوسالگی شیر هست.
ممکنه یهو ذائقه ش تغییر کنه و دیگه شیر نخواد بخوره. کم کم شروع کن که شیر رو قطع نکنه

سلام عزیزم به نظر من البته طبق تجربم بهت میگم اگه تازه شروع کردی اول یکی دو هفته فقط لعاب برنج محلی بهش بده اگه شیرخشکیه با شیشه شیر روزانه بهش بده بعد کم کم اب سیب خودت بگیر ازصافی رد کن یه وعده هم آب سیب بهش بده بعد که معدش آماده شد بعد از یک ماه ماه بعد فرنی و حریره و پوره سیب و موز وسیب زمینی و هویچ بهش بده
از ماه ۶ به بعد سوپ یعنی ۶ماه کامل بشه وارد ۷ که شد چون طفلکیا کوچیکن اگه خیلی زود غذا بهشون بدیم هم سیستم گوارششون اذیت میشه هم از غذا زده میشن

مرغ ک تست ک نمیخاد نه ؟

من از ۴ ماهو ۱۰ روزگی مرغ میدم

سوال های مرتبط

مامان دیانا خانوم مامان دیانا خانوم ۱ سالگی