از چند ناهی باید غذا به بچه داد

۵ پاسخ

من میخوام دو هفته بعد از واکسن ۶ ماهگیش شروع کنم البته تا اونموقع پدرمو درمیاره چون همش شیر میخواد سی. نمیشه ولی دیگه چاره نیست 😑

دکتر به من گفت وقت واسه غذاخوردن زیاد دارن از اول ۷ ماه شروع کن.گفت زود شروع کردن خوب نیست مگر با مشورت پزشک که بچه مشکلی داشته باشه شروع زودتر اشکالی نداره

هر بچه ای فرق داره معمولا از شش ماه

باید اول بشینه قاشق دستش بگیره ینی با قاشق بازی کنه ارتباط بگیره

بنظرم از تجربم میگم بزار شیش ماهش تمام بشه وگرنه اذیت میشی

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱۶ ماهگی
مامان رها مامان رها ۷ ماهگی
مامان نعمت خدا❤️❤️ مامان نعمت خدا❤️❤️ ۱ سالگی
مامان مهیار🫀 مامان مهیار🫀 ۹ ماهگی