۲ پاسخ

چقدر زود شروع کردی خواهر
نه تا هفت ماهگی روزی یک بار بده تا از غذا زده نشه

اگه تازه شروع کردی همون یه وعده غذا کافیه عصری هم یه میوه آب پز خیلی کم بهش بده، مقیاس اندازه گیری ات هم قاشق چایخوری باشه از دو سه قاشق شروع کن ببین بچه می خوره یا نه بعدا توی روزهای آینده کم کم زیاد کن

سوال های مرتبط

مامان هویج خانوم💗 مامان هویج خانوم💗 ۱۵ ماهگی