من ۱ ماهه تو ۱۸ هفته😂😂😂😂
من امروز رسیدم ب ۲۸ یجورایی هفته امن
چون سرکلاژم و خطر زایمان زودرس
ب هرهفته میرسم میگم خداروشکر و ذوق میکنم
وای ماه شش برای منم خیلی طولانی بود ولی ماه هفت یکم بهتر بود
ماه شیشم که نگو انگار یه ساله🥲
من ک میگم خدایا زودتر ب ۳۰ برسم
نگرانم همش
منم دقیقا..لامصب نمیگذره چرا
اگه این استرس هانبود اتفاقا هرهرفته کاش یه ماه بود🤣😂😂ولی ازاسترس همش میخوایم زود بگذره
منم دو سه ماهی هس ۳۴ هفته ام😂
وای من موافقم با گزینه اول خاهری 😅
🤣🤣🤣🤣🤣بارداری یجوریه هم دوس داری بگذره هم دوس داری نگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.