خانوما یک ماهه تویه ۲۴ هفته گیر کردم 😑😂

تصویر
۱۰ پاسخ

من ۱ ماهه تو ۱۸ هفته😂😂😂😂

من امروز رسیدم ب ۲۸ یجورایی هفته امن
چون سرکلاژم و خطر زایمان زودرس
ب هرهفته میرسم میگم خداروشکر و ذوق میکنم

وای ماه شش برای منم خیلی طولانی بود ولی ماه هفت یکم بهتر بود

ماه شیشم که نگو انگار یه ساله🥲

من ک میگم خدایا زودتر ب ۳۰ برسم
نگرانم همش

منم دقیقا..لامصب نمیگذره چرا

اگه این استرس هانبود اتفاقا هرهرفته کاش یه ماه بود🤣😂😂ولی ازاسترس همش میخوایم زود بگذره

منم دو سه ماهی هس ۳۴ هفته ام😂

وای من موافقم با گزینه اول خاهری 😅

🤣🤣🤣🤣🤣بارداری یجوریه هم دوس داری بگذره هم دوس داری نگذره

سوال های مرتبط

مامان جوجه رَنگی 🐥💕 مامان جوجه رَنگی 🐥💕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری