۴ پاسخ

اره زیاده مگر اینکه از قبل هم به همین مدت پیاده روی داشتی
اینکه یکدفعه شروع کنی این مدت بیشتر آسیب میرنه
تا جایی که زانو درد نداری ادامه بده

من دیگه نمیتونم

الان هفتت کمه سعی کن کم بری من میرفتم یکساعت بکوب الان طول سرویسم اومده پایین

ن خوبه فقط پیاده میری نباید ب نفس نفس بیوفتی دم و بازدم بگیر همش هر ی ربع یبارم بشین استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان إما کوچولو❤️ مامان إما کوچولو❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان حلما گلی🧚‍♀️ مامان حلما گلی🧚‍♀️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ابرا☁️ مامان ابرا☁️ روزهای ابتدایی تولد