کسی هست شیر رو غلیظ تر بده بچش؟ اشکالی داره؟

۱۲ پاسخ

منم ببینم بچه در روز سه بار پیپی می‌کنه غلیظ میکنم شیرشو
مثلا به60سی سی آب باید دو پیمونه شیر خشک بریزم دو تاعو نصفی میریزم،شکمش که سفت شد اندازه میریزم دیگه

خطرناکه نباید شیر غلیظ بدید

یبوست میشه

نه گلم خطرناکه

بله که اشکال داره بچه خدای نکرده مشکل گوارشی و کلیوی میگیره و دچار کم ابی میشه
هیچ وقت هیچ وقت اینکارو با بچه طفل معصوم نکنی

ن مگه دیونه ایم هرچیزی اندازه داره

این کارو نکنین اصلاااا

اصلا نباید غلیظ یا ابکی باشه

بچه عمه من اینجوری خونریزی معده کرد

برا چی غلیظ تر

*ميدم

من نيدم دكتر گفت بده يبوست نگيره

سوال های مرتبط

مامان 🌙نیلماه🎀 مامان 🌙نیلماه🎀 ۱۵ ماهگی
مامان هلما 🫀❤ مامان هلما 🫀❤ ۵ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی