ازمایش قند سه ساعته چطوریه؟

۳ پاسخ

خب من قند ناشتا رو دادم

اول خون میدی، این میشه مرحله اول
بعد یه پودر گلوگز بهت میدن، مثله همون شکر خودمون هست
یک ساعت صبر میکنی، یه خون دیگه میدی
باز یک ساعت صبر میکنی، یه خون دیگه


چی میشه! مرحله اول میشه قند ناشتا
مرحله دوم و سوم رو براساس مقدار گلوکزی که خوردید میسنجند، مثلاً بدن سالم بعد از یک ساعت باید این عدد باشه و بعد از دو ساعت فلان عدد
اگر اعداد دوم و سوم بالا بودند یعنی اختلال در عملکرد جذب گلوکز و مابقی داستان ها....

اونو اگه قند ناشتا نرماله
نمیخاد تا قبل ۷ ماهگی بدی

سوال های مرتبط

مامان دلاوین مامان دلاوین ۱ ماهگی
مامان قلقلیها😍 مامان قلقلیها😍 هفته نوزدهم بارداری