۳ پاسخ

عزیزم شما که اقدام کردین زود بچه دار شدین یا طول کشید

اول ناشتا میگیرن بعد صبحونه میخوری بعد دوساعت باید ازمایش بدی

بار اول خون میگیرن ناشتایی ، بعد باید از اولین لقمه صبحونه حساب کنیم ۲ ساعت بگذره بریم مجدد ازمایش بدیم
چیزای شیرین من نخوردم فقط یه ساندویچ که شامل پاکورا( تو جنوبه مثل کتلت) و گوجه و اینجور چیزاس خوردم

سوال های مرتبط

مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان دلاوین مامان دلاوین ۱ ماهگی
مامان بوشهری مامان بوشهری هفته بیست‌ونهم بارداری