۱ پاسخ

ناشتا میری یسری ازمایش میدی بعد میگه برو صبحانه کامل بخور.همون چیژی که هروز میخوری.بعد از صبحانه دو ساعت بایدبگذره دوباره میری ازمایش میدی.

سوال های مرتبط

مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان دلاوین مامان دلاوین ۱ ماهگی