۲ پاسخ

آره طبیعی الان بچه پایین هست چون هفته های آخره به مثانه فشارمیاره

من ک ورزشم نکنم زود به زود دسشوییم میگیره 😂 نگران نباش ماهای آخر همینجور میشه

سوال های مرتبط

مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد