تو دوران دبیرستان میزنن لگ نزده باشی هم وقتی تازه عقد کرده باشی میزنن
بهداشت محله تون توی پرونده ت نزده ؟
تو سیستم بهداشت ثبت شده عزیزم
۱۶ سالگی میزنن آخرین بار
بعدش هر ده سال خودت باید بری بزنی
ده سال یک باره زده باشی تو بهداشت برات ثبت شده
عزیزم باید بری خانه بهداشت چک میکنن هر ده سال تکرار میشه
۱۵سالگی /بعد هرده سال/۲۵/۳۵
فک نکنم نیاز باشه بزنی شما اگه ۲۱سالته یعنی هنوز ده سال از قبلی نگذشته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.