مرتب چربش کن فقط فقط با تتراساکلین قطره هم هر 6ساعت بده هم. جلو دردش رو میگیره هم ارومش میکنه شیر میخوره. پوشاک ببند براش. اینجوری پاهاش بهم نمیخوره درد بگیره اصلا هم تو این مواقع بچه رو قنداق نکن دردش بیشتر میشه بچه ها باهم متفاوتند بچه هامن تحمل قنداق نمیکردن بعد بزار رو پات ببر بیار. تا آروم بگیره
بخیه یا حلقه
بخیه زدش یا حلقه
وازلین عالیه بخدا زود خوب میشه بچه
با ادرارش انشالله خوب میشه ادرار ک میکنه میسوزتش گریه میکنه
پسر من فقط ده دقیقه اول گریه کرد بعد دیگهگریه نکرد بهش استامینوفن میدادم و جای ختنهش رو تتراسایکلین یک درصد میزدم که بعد از ۵ روز حلقه افتاد
وازلین هم موقعه ی تعویض بچه میزاشتم
بی قراری نداره فقط اولین ادرارش چرا بعدن اوکی میشه اما خوب شدنش بستگی به گوشت بچه ات داره و دست دکتر اگر خوب باشه
دکتر برای دردش هر ۸ ساعت استامینوفن داد براش هم خشک کننده نوشت
من پریروز ختنه کردم .بلافاصله استامینی و شربت دیفن هدرامین دادم پوشکش کردم ک پا نزنه پاهاشو بستم .هر 6 ساعت یا 8 ساعت استامینی دادم تا 2 روز الان اوکی
شب اول فقد تا ی هفته بچم کامل خوب شد
۵روز کشید
سلام عزیزم والله من ازمطب درومدم پسرم ماشاءالله خوب بوداصلااذیت نشدم..پسرتوختنه کردی؟پیش کی؟
شاید درد قطره استامینوفن بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.